dissabte, 24 de setembre del 2011

Mapa conceptual i conclusions


Comenta el teu grau de compromís en relació als coneixements previs que has reflectit en aquest document. Fins a quin punt creus que els defensaries davant d’un tribunal? Creus que poden canviar els teus esquemes en un futur proper?
Crec que he de refrescar molts dels meus coneixements previs. Pel que fa al mapa conceptual, crec que han de ser molt senzills i, si cal, desenvolupar la resta de pensaments paral·lels que se’n deriven.


Conclusions


Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?
M’havien dit que aquesta assignatura és molt complicada i, de moment, m’hi sento còmoda i penso que pot ajudar-me a millorar la meva competència tecnològica.
Hauria preferit no haver d’utilitzar l’escàner perquè no m’agrada haver de fer servir paper, però entenc que allò que es pretenia és mostrar-nos que l’escàner també és un element útil i necessari per al procés d’ensenyament aprenentatge i, a més, aprendre a utilitzar-lo (si no ho havíem fet abans).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada